jueves, 6 de noviembre de 2008

Predispuesta (al fracaso) II: Lover I don't have to love


I want a lover I don't have to love,
I want a boy who's so drunk he doesn't talk.
Where's the kid with the chemicals?
I got a hunger and I can't seem to get full.
I need some meaning I can memorize.
The kind I have always seems to slip my mind.



Entonces comienzo sabiendo que voy a fracasar; el fracaso fue siempre la peor premisa.
Comienzo con la pérdida a priori y aún así no me rehúso a quererte, pues me gusta hacerlo.
Enamorarse nunca estuvo lejos de eso, y yo sólo me dejé caer.




But you, but you...




You write such pretty words,


But life's no storybook.


Love's an excuse to get hurt.


And to hurt.


Do you like to hurt?


I do, I do.


Then hurt me,




Then hurt me,




Then hurt me...-




Jean:
De ahora en adelante cuando te escriba cosas lo diré con tu nombre pegado en 4 letras... J E A N .

Esto fue escrito pensando en usted.

No hay comentarios: